Sari la conţinut.

Language:

Universitatea
"Aurel Vlaicu" din Arad

Sari peste panoul lateral al blogului.

Proiectarea situațiilor de învățare din perspectivă socio-constructivistă în cadrul oreleor de religi

Titlul evenimentului: Workshop: ”Proiectarea situațiilor de învățare din perspectivă socio-constructivistă în cadrul oreleor de religie”

            Durata: 4-5 septembrie 2018, Tmisioara Scoala Gimnazială Dumbravita, jud. Timiș

            Descriere eveniment:  Grupul ţintă a fost reprezentat de echipe de  profesorii de religie din județul Timis. Grupul a fost împărțit pe debutanți: 4 septembrie- 28 de participanti și profesori cu grade didactice, 5 septembrie – 27 de participanți. 

            Echipa de lucru:

  • Formator: conf.univ.dr. Camelia Nadia Bran
  • Organizator, moderator: Inspector religie, prof. Buzatul Daniela, ISJ Timis

 

Sesiunea de formare a fost furnizată ca o alternanță între activitățile frontale moderate de formator cu scop de  input teoretic și ateliere de lucru în care cursanții și-au dezvoltat abilitățile de proiectare conform modelului Evocare-Realizarea sensului-Reflectie

La finalul workshopului cursanții au fost capabili sa:

  • descrie cele puțin câte 3 caracteristici ale dimensiunilor abordării socio-constructiviste a situațiilor de învățare, în urma prezentării .ppt realizată de formator
  • elaboreze în perechi cel puțin 2 obiective operaționale corect și complet formulate porind de la tema Sfanta Treime si folosindu-se de Programa Scolara pentru Disciplina Religie Ortodoxă, textul suport, lista cu verbe  din mapa formării și explicațiile formatorului. S-a  urmărit ca obiectivul operațional să conțină: verbul activ+continutul schimbării; condițiile în care se va manifesta schimbarea; nivelul minim de performanță
  • proiecteze ce putin o lecție cu subiect dat care să cuprindă toate elementele componente ale modelul de proiectare Evocare-Realizarea Sensului-Reflecție, în urma exercițiilor parcurse în sesiunea de formare
  • manifeste o atitudine de deschidere față de alternativele de proiectare-implementare-evaluare a situațiilor de învățare în cadrul orei de religie

Articolul a fost publicat în: 17 September 2018, 02:00.

Înapoi sus.

Site realizat de ROBO Design.

Coordonator Prof. Dr. Ioan Dziţac.

Dani Radulescu @ Activ.NET