Anul 2015

Concurs recrutare pentru ocuparea postului de Consilier gr. I S

  • Anunt concurs
  • Rezultat selectie dosare
  • Rezultat proba scrisa
  • Rezultat interviu
  • Rezultat final

Concurs recrutare pentru ocuparea postului de Secretar debutant S in cadrul Scolii Doctorale

  • Anunt concurs
  • Rezultat selectie dosare
  • Rezultat proba scrisa
  • Rezultat proba practica
  • Rezultat interviu
  • Rezultat final

Concurs recrutare pentru ocuparea postului de Sef birou achizitii

  • Anunt concurs
  • Rezultat selectie dosare
  • Rezultat proba scrisa
  • Rezultat interviu
  • Rezultat final

Concurs recrutare pentru ocuparea postului de Administrator financiar gr.IS in cadrul Directiei General Administrative

  • Anunt concurs
  • Rezultat selectie dosare
  • Rezultat proba scrisa
  • Rezultat interviu

Concurs recrutare pentru ocuparea postului de Ingrijitor curatenie in cadrul Hotelului Akademos

  • Anunt concurs
  • Rezultat selectie dosare
  • Rezultat proba scrisa
  • Rezultat interviu
  • Rezultat final

Concurs recrutare pentru ocuparea postului de muncitor calificat instalator sanitar

  • Anunt concurs
  • Rezultat selectie dosare
  • Rezultat proba scrisa
  • Rezultat interviu
  • Rezultat final

Concurs recrutare pentru ocuparea postului de Administrator patrimoniu IM ,in cadrul Serviciului Social Administrativ

  • Anunt concurs
  • Rezultat selctie dosare
  • Rezultat proba scrisa
  • Rezultat interviu
  • Rezultat final

Concurs recrutare pentru ocuparea postului de Referent de specialitate debutant S, in cadrul Departamentului ALUMNI

  • Anunt concurs
  • Rezultat selectie dosare
  • Rezultat proba scrisa
  • Rezultat interviu
  • Rezultat final

Concurs recrutare pentru ocuparea postului de Şef birou Achizitii-Investitii

  • Anunt Concurs
  • REZULTAT SELECTIE DOSARE

Concurs recrutare pentru ocuparea postului de Administrator patrimoniu gradul I S la biroul Achizitii - Investitii

  • Anunt Concurs
  • Rezultat Selectie Dosare
  • Rezultate Proba Scrisa
  • Rezultat Proba Practica
  • Rezultat Interviu
  • Rezultat Final

Concurs recrutare pentru ocuparea postului de Şef serviciu Social-Administrativ

  • Anunt Concurs
  • Rezultat Selectie Dosare
  • Rezultat Proba Scrisa
  • Rezultat Proba Practica
  • Rezultat interviu
  • Rezultat Final

Concurs recrutare pentru ocuparea urmatoarelor posturi de Secretare:

SECRETAR gradul III cu studii superioare la Compartimentul Eliberări diplome,

SECRETAR debutant cu studii superioare la Secretariatul rectoratului,

SECRETAR treapta a II-a cu studii medii la Secretariatul Rectoratului

  • Anunt Concurs
  • Rezultat selectie dosare Secretar debutant si Secretar treapta II
  • Rezultat proba scrisa post Secretar debutant si Secretar treapta II
  • Rezultat proba practica post Secretar debutant si Secretar treapta II
  • Rezultat Interviu post Secretar debutant si Secretar treapta II
  • Rezultat final post Secretar debutant si Secretar treapta II
  • Rezultat selectie dosare Secretar gradul III
  • Rezultat proba scrisa post Secretar gradul III
  • Rezultat proba practica post Secretar gradul III
  • Rezultat Interviu post Secretar gradul III
  • Rezultat final post Secretar gradul III

Concurs recrutare Administrator patrimoniu gradul I S la Institutul de Cercetare, Dezvoltare, Inovare în Ştiinţe Tehnice şi Naturale

  • Anunt Concurs
  • Rezultat selectie Dosare
  • Rezultat proba scrisa
  • Tabel cu rezultat interviu
  • Tabel cu rezultat final

Concurs recrutare Sef departament social administrativ

  • Documentatie Concurs
  • Rezultat Selectie Dosare
  • Rezultate proba scrisa
  • Rezultate la proba practica
  • Rezultat interviu
  • Anunt
  • Anunt Final

Concurs secretar gradul II în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Economice

  • ANUNT DRUS 30 04 2015
  • Documentatie concurs

Concurs pentru ocuparea postului de Şef departament Social administrativ

  • Documentatie concurs
  • Rezultate selectie
  • Rezultate proba scrisa
  • Rezultate interviu
  • Rezultate finale concurs

Concurs recrutare Administrator financiar gr. I Directia resurse umane salarizare

  • Documentatie Concurs
  • Rezultat selecţie dosare
  • Rezultat proba scrisa
  • Rezultat interviu
  • Rezultat final

Concurs recrutare Administrator patrimoniu gr. I Achiziti

  • Documentatie Concurs
  • Rezultat selecţie dosare
  • Rezultat final concurs

Concurs recrutare Paznic

  • Documentatie Concurs
  • Rezultat selecţie dosare
  • Rezultat proba scrisa
  • Rezultat interviu
  • Rezultat final

Concurs promovare personal intern

  • Documentatie Concurs
  • Rezultat proba scrisa
  • Rezultat interviu
  • Rezultat final

Concurs în vederea ocupării a 8( opt) posturi vacante de îngrijitor, COD COR 911201, din cadrul Departamentului Social Administrativ, pe perioadă nedeterminată:

  • Documentatie Concurs
  • Tabel selectie dosare
  • Rezultate proba scria
  • Tabel rezultate interviu
  • Tabel rezultate finale

Concurs de recrutare Secretar gradul III

  • Documentatie concurs
  • Tabel selectie dosare
  • Tabel rezultate proba scrisa concurs secretar
  • Tabel cu rezultatul la proba practica
  • Rezultate interviu post secretar gr III
  • REZULTAT FINAL CONCURS SECRETAR

Concurs de recrutare Responsabil calitate

  • Documentatie concurs
  • Anunt 08 06 2015
  • Rezultate proba scrisă
  • Rezultate proba scrisa post responsabil calitate
  • Rezultate finale responsabil calitate

Concurs pentru ocuparea postului de Director General Administrativ

Denumirea postului: Director General Administrativ ( funcţia didactic auxiliară de conducere);

administrator patrimoniu gr.I ( funcţia didactic auxiliară de execuţie)

Condiţii minime pentru participarea la concurs:

- Studii superioare ( licenţă sau master ) în ştiinţe economice.

- Informaţii suplimentare la direcţia resurse umane salarizare.

Bibliografie Generală pentru concurs:

Legea nr. 1/2011 – Legea Educaţiei Naţionale;

Carta Universităţii „Aurel Vlaicu” – Ediţia 2011;

OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificări şi completări;

Ordinul MECTS nr. 3860/2011 privind aprobarea criteriilor şi metodologia de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual;

Hotărârea nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului cadru şi al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de investiţii;

Planul managerial al rectorului – 2012;

Legea nr. 319/2006 – Legea securităţii şi sănătăţii în muncă;

Legislaţia în vigoare privind efectuarea inventarierii generale a patrimoniului universităţii;

Atribuţiile Directorului General Administrativ al Universităţii „Aurel Vlaicu” sunt următoarele:

a. Sub controlul conducerii universităţii deţine autoritate asupra ansamblului de servicii administrative şi tehnice (modul de organizare, repartizarea sarcinilor, metode de lucru) şi colaborează cu Direcţia financiar-contabilă, Direcţia resurse umane salarizare, compartimentul audit intern, secretariate, bibliotecă şi serviciul juridic;

b. Face pregătirea logistică pentru întocmirea documentelor – din domeniul său de atribuţii – care vor fi supuse aprobării Senatului;

c. Propune, iniţiază şi desfăşoară activităţi care vizează ameliorarea eficacităţii resurselor Universităţii;

d. Asigură folosirea raţională a tuturor locaţiilor, precum şi completa securitate din acestea;

e. Execută deciziile luate de către autorităţile academice ale Universităţii, pe domeniile sale de competenţă;

f. Controlează executarea deciziilor, de către toate serviciile administrative din subordine;

g. Coordonează activităţile sociale destinate comunităţii Universităţii

h. Participă la şedinţele Consiliului de administraţie/ Senat, ca membru titular.

i. Exercită şi alte atribuţii care îi revin prin prevederile legale şi reglementările Universităţii;

j. Menţine o atitudine echilibrată, respectând competenţa profesională colectivelor, luând în considerare ideile şi opiniile acestora;

k. Serveşte cu responsabilitate interesele Universităţii, întregului personal didactic, nedidactic şi auxiliar;

l. Foloseşte metode autorizate şi recunoscute pentru creşterea eficienţei şi raţionalizarea resurselor;

m. Va avea în atribuţie, în permanenţă creşterea eficienţei întregii activităţi aflate în domeniul său de responsabilitate.

n. Întreprinde acţiuni pentru obţinerea de resurse suplimentare de finanţare;

Documentatie concurs