Anul 2011-2012
Concurs posturi didactice 2011-2012
- Pagina de anununţuri concursuri a M.E.C.T.S.: http://jobs.edu.ro
Concursul se va desfăşura în conformitate cu:
- Legea educaţiei naţionale: Legea 1/2011, publicată în M. O. Partea I. , Nr. 18 din 10.01.2011
- Criterii şi Fişe de evaluare
- Metodologia proprie de concurs
Informaţii despre concurs
- Pentru funcţia de Lector universitar/Şef de lucrări salariul de încadrare este între 1349 lei şi 1776 lei, în funcţie de vechimea în învăţământ.
- Încrierile la concurs se fac în clădirea Rectoratului UAV, la Directia Resurse Umane, B-dul Revoluţiei, nr.77, Arad, Tel: +4 0257 283010, Fax: +4 0257 280070
- Susţinerea prelegerilor pentru toate posturile de lector/şef de lucrări va avea loc în 17 august 2011, ora 09, la sediul facultăţii care a scos postul la concurs.
- Comisiile de concurs
Posturi scoase la concurs
Conferențiari
- Candidat: Bran Renate Liliana: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
- Candidat: Kelemen Gabriela: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
- Candidat: Hărănguş Daniela: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
- Candidat: Gavrila-Ardelean Mihaela: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
- Candidat: Ionescu Claudiu: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
- Candidat: Cristea Lucia-Gabrilea: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
- Candidat: Palcu Adrian: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Candidat: Rivis-Tipei Pavel: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
Lectori/ sefi de lucrari
- Candidat: Belei Manuela: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Candidat: Rivis-Tipei Iosif: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
- Candidat: Popa Lucian: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
- Candidat: Popa Laurian: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
- Candidat: Ursachi Claudiu Stefan: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
Asistenti
- Candidat: Latis Catalin: Curriculum vitae; Fişa de verificare
- Raportul comisiei de concurs
Acte necesare:
ADRESA DE EXPEDIERE A DOSARELOR DE CONCURS:
UNIVERSITATEA „AUREL VLAICU” DIN ARAD
REVOLUŢIEI NR. 77 COD POŞTAL 310130
JUDEŢUL ARAD
LISTA COMPLETĂ A DOCUMENTELOR
Pe care candidaţii trebuie să le includă în dosarul de concurs:
1.Cererea de inscriere la concurs, semnată de candidat, care include o declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosar;
2.Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului atât din punct de vedere didactic, propunerea ce se redactează de către candidat, cuprinde maximum 10 pagini>şi este unul din principalele criterii de departajare a candidaţilor;
3.curriculum vitae al candidatului în format tipărit şi în format electronic;
4. lista de lucrări ale candidatului în format tipărit şi în format electronic;
5.fişa de verificare a îndeplinirii standardelor universităţii de prezentare la concurs, al cărei format standard este prevăzut în metodologia de concurs proprie afişată pe site-ul universităţii. Fişa de verificcare este completată şi semnată de către candidat;
6. documente referitoare la deţinerea diplomei de doctor, copia legalizată a diplomei de doctor şi , ăn cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, atestatul de recunoaştere sau echivalare a acesteia;
7. rezumatul, în limba română şi într-o limbă de circulaţie internaţională, a tezei de doctorat pe maxim o pagină pentru fiecare limbă.
8.declaraţie pe propria răspundere a candidatului în care indică situaţiile de incompatibilitate prevăzute de Legea nr. 1/2011 în care s-ar afla în cazul câştigării concursului sau lipsa acestor situaţii de incompatibilitate;
9.copii legalizate ale altor diplome care atestă studiile candidatului;
10.copia cărţii de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărţii de identitate;
11.în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii de pe documentele care atestă schimbarea numelui- certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
12.maxim 10 publicaţii, brevete sau alte lucrări ale candidatului, în format electrronic, selecţionate de acesta şi considerate a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii.
SALARIILE MINIME ALE POSTURILOR SCOASE LA CONCURS LA UNIVERSITATEA „AUREL VLAICU” DIN ARAD
Postul scos la concurs | Salariul minim al postului |
---|---|
Asistent universitar | 1321 lei |
Lector universitar | 1457 lei |
Şef lucrări | 1457 lei |
Conferenţiar universitar | 1565 lei |