Hotarari 2025

Hotărârea SenatuluiConținut
194/11.03.2025Un cadru didactic poate coordona lucrări de finalizare a studiilor la toate facultățile din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad la care a susținut activitate didactică; numărul maxim respectiv minim de lucrări coordonate de un cadru didactic va fi stabilit la nivelul fiecărei facultăți
193/11.03.2025Se abrogă PO 31 - Procedură operațională privind creșterile salariale.

Se aprobă PO 03 RUS - Procedură operațională privind majorările salariale, revizuită.

192/11.03.2025Se aprobă înlocuirea din funcția de reprezentant al Facultății de Design în SAS (Societatea Antreprenorială Studențească) a domnului lect.univ.dr. Latiș Cătălin Emanuel cu doamna conf.univ.dr.Tămăsan Maria
191/11.03.2025Eliberare duplicat acte de studii
190/11.03.2025Se aprobă componența comisiilor Senatului, ca urmare a alegerilor la nivelul facultăților din Universitatea”Aurel Vlaicu” din Arad
189/11.03.2025Se aprobă PO 01 FCC - procedură operațională privind decontarea abonamentelor de transport pentru studenții din cadrul Universității „Aurel Vlaicu” din Arad
188/11.03.2025Se aprobă PO 25 - procedură operațională privind redistribuirea anuală a locurilor finanțate de la bugetul de stat
187/11.03.2025Se aprobă PO 02 – RUS - procedură operațională internă de recrutare și selecție a personalului încadrat în afara organigramei pentru activitatea prestată în proiecte finanțate din fonduri nerambursabile – ediția a III- a
186/11.03.2025Se aprobă calendarul pentru organizarea și desfășurarea alegerilor pentru funcția vacantă de membru în Consiliul Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială, loc rămas vacant pentru mandatul 2024 – 2029
185/11.03.2025Se aprobă calendarul pentru organizarea și desfășurarea alegerilor la Facultatea de Inginerie pentru funcțiile de membru în Consiliul facultății și reprezentant în Senatul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad, locuri rămase vacante pentru mandatul 2024 – 2029
184/04.03.2025Se aprobă ca un cadru didactic să poată coordona lucrări de finalizare a studiilor la toate facultățile din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad la care a susținut activitate didactică, fără a se limita numărul de lucrări coordonate
183/04.03.2025Se aprobă revizia R 09 – Regulament de organizare și desfășurare a examenelor de absolvire licență/diplomă/disertație
182/04.03.2025Se aprobă înlocuirea doamnei Kis Kasza Lorena din Comisia de burse la nivelul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad cu doamna Florescu Paola Lorena. Componența Comisiei de burse la nivelul UAV
181/04.03.2025Se aprobă ca participarea angajaților Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad în proiecte de cercetare/ dezvoltare/ inovare implementate de alte entități să se realizeze cu avizul Senatului UAV, după ce în prealabil au primit avizul Consiliului Științific al UAV
180/04.03.2025Se aprobă înlocuirea doamnei prof.univ.dr.habil. Carmen Neamțu din Comisia de Evaluare și Asigurarea Calității Educației în cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad cu domnul prof.univ.dr.habil Silviu-Gabriel SZENTEȘI
179/04.03.2025Se aprobă ca, începând cu data de 04 martie 2025, doamna Coșarbă Editha-Margareta să ocupe funcția de director interimar al Departamentului de Pregătire al Personalului Didactic
178/04.03.2025Se aprobă ca, începând cu data de 04 martie 2025, doamna conf.univ.dr. Adina-Eleonora Spînu să ocupe funcția de director al Departamentului de Educație și Formare Continuă din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
177/04.03.2025Se aprobă ca domnul prof.univ.dr.ing.habil. Duma Virgil Florin să desfășoare, începând cu data de 24.02.2025, orele aferente semestrului al II-lea din anul univ. 2024-2025, în regim de plata cu ora în cadrul Facultății de Inginerie
176/04.03.2025Se aprobă ca Protos.dr. Agapie (Iulian -Adrian) Corbu să fie numit coordonator al Centrul de Studii Filocalice „Sfântul Isac Sirul”, în cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă „Ilarion V. Felea”
175/04.03.2025Se aprobă înființarea Centrului de Studii Filocalice „Sfântul Isac Sirul”, în cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă „Ilarion V. Felea”
174/04.03.2025Se aprobă modificarea componenței Comisiei de audit intern a procesului de învăţământ şi cercetare, din cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă ”Ilarion V. Felea”
173/04.03.2025Se aprobă modificarea componenței Comisiei de etică universitară, deontologie profesională şi antiplagiat, din cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă ”Ilarion V. Felea”
172/04.03.2025Se aprobă componența Comisiei de burse la nivelul Facultății de Științe Exacte
171/04.03.2025Se aprobă revizia M 19 - metodologie de organizare și desfășurare a concursului de admitere la programul de formare psihopedagogică, în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică
170/04.03.2025Se aprobă componența Comisiilor de finalizare a studiilor de licență și disertație sesiunile iulie - septembrie 2025, la Facultatea de Design din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
169/04.03.2025Se aprobă componența Comisiilor de admitere/ înscrieri/ concurs la programele de studii universitare de licență și master pentru sesiunile iulie - septembrie 2025, pentru anul universitar 2025-2026, la Facultatea de Design
168/04.03.2025Se aprobă ca Universitatea ”Aurel Vlaicu” din Arad să adere ca membru fondator la Organizația de Management al Destinației Turistice la nivelul Județului Arad
167/04.03.2025Se aprobă repartizarea a 100 de locuri aferente capacității de școlarizare la domeniul de master Management din cadrul Facultății de Științe Economice, pentru sesiunea de admitere 2025
166/04.03.2025Se aprobă rezultatul alegerilor la Facultatea de Inginerie pentru ocuparea postului vacant în Senatul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad, doamna Babanatis-Merce Roxana-Mihaela fiind aleasă să ocupe funcția de senator în mandatul 2024-2029
165/04.03.2025Se aprobă demisia domnului ș.l.dr.ing. Theoharis Babanatis din funcția de membru în Senatul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
164/04.03.2025Se aprobă revizia PO 41 pentru înlocuirea F PO 41 03 - Cerere pentru eliberarea scrisorii de acceptare la studii
163/04.03.2025Se aprobă revizia PO 01 BI – Procedura operațională privind activitatea de investiții
162/04.03.2025Se aprobă PO 04-RUS – procedură operațională privind criteriile și modalitatea de stabilire a sporurilor salariale pentru personalul cu funcția de bază în Universitatea „Aurel Vlaicu” (UAV) desemnat în echipele de proiecte nerambursabile/rambursabile
161/04.03.2025Se aprobă Planul Operațional pentru anul 2025
160/04.03.2025Se aprobă afilierea doamnei prof.univ.dr.habil. Rad Dana Veronica la Școala Doctorală Interdisciplinară – domeniul de doctorat: Asistență socială
159/04.03.2025Se avizează componența comisiei de abilitare a Protos CS III Corbu Iuliu Adrian, domeniul: Teologie
158/04.03.2025Se avizează componența comisiilor de înscriere și admitere la Școala doctorală interdisciplinară pentru anul 2025-2026
157/04.03.2025Se avizează calendarul admiterii la Școala doctorală interdisciplinară pentru anul 2025-2026
156/04.03.2025Se aprobă componența revizuită a Comisiei de etică universitară, deontologie profesională și antiplagiat de la nivelul Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială
155/04.03.2025Se aprobă organizarea alegerilor la nivelul Consiliului Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială pentru funcțiile rămase vacante la nivelul facultății pentru mandatul 2024-2029
154/04.03.2025Se aprobă calendarul alegerilor studenților pentru ocuparea locului vacant în Consiliul Facultății de Științe Umaniste și Sociale
153/04.03.2025Se aprobă ca Facultatea de Științe Exacte, în anul universitar 2025-2026, să organizeze examen de admitere în domeniul de masterat: Informatică, doar pentru programul de studii: Studii avansate în informatică aplicată, cu predare în limba engleză
152/04.03.2025Se avizează comisiile din cadrul Facultății de Științe Exacte
151/04.03.2025Se aprobă revizuirea PO 31 – Procedură operațională privind acordarea majorărilor salariale
150/04.03.2025Se aprobă Raportul privind activitatea Comisiei de Etică Universitară a UAV pe anul 2024
110/14.02.2025Se aprobă Planul pentru implementarea măsurilor de control aferent anului 2025
109/14.02.2025Se aprobă indicatorii asociați obiectivelor specifice, realizați conform cerințelor Ordinului 600/20.04.2018 și PS 15 – Procedură de sistem privind identificarea obiectivelor
108/14.02.2025Se aprobă definirea obiectivelor, a activităților care concură la realizarea acestora, cu referire la activitățile procedurabile și procedurile existente, pentru anul 2025
107/14.02.2025Se aprobă înființarea în cadrul Școlii Doctorale Interdisciplinare a unui nou domeniu de doctorat: Inginerie și Management în Agricultură și Dezvoltare Rurală
106/14.02.2025Se aprobă Raportul anual privind gestionarea, completarea și eliberarea actelor de studii pe anul 2024
105/14.02.2025Se aprobă ca Centrul de Comandă, Gestionare, Completare și Eliberare Acte de Studii să aibă program de eliberări acte de studii în zilele de luni, miercuri și vineri între orele 8,00 – 12.00, marți și joi între orele 12,00 – 16,30, iar pentru ridicarea actelor de studii nu este necesară programarea prealabilă
104/14.02.2025Eliberare duplicat acte de studii
103/14.02.2025Eliberare duplicat acte de studii
102/14.02.2025Se aprobă numirea studenților Istudor Alexandru Luis și Sârb David-Iasmin ca reprezentanți ai studenților în Comisia de Etică la nivelul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad.

Componența Comisiei de Etică a UAV

101/14.02.2025Se aprobă componența Comisiei pentru Evaluarea și Asigurarea Calității Educației (C.E.A.C.) de la nivelul Școlii Doctorale Interdisciplinare
100/14.02.2025Se aprobă Raportul Comisiei de abilitare a doamnei conf.univ.dr. Vanina-Adoriana Trifan, domeniul de studii universitare de doctorat, Management, titlul tezei de abilitare ”Integrarea provocărilor societății contemporane la nivel individual și în managementul organizațional”
99/14.02.2025Se aprobă revizuirea M03 – Metodologie proprie de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe perioadă nedeterminată în UAV
98/14.02.2025Se aprobă revizuirea R68 – Regulament privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere în ciclurile de studii universitare de licență și master
97/14.02.2025Se aprobă revizuirea PO 07E+ - Procedură operațională privind selecția personalului didactic și nedidactic care efectuează mobilități în cadrul programului Erasmus+
96/14.02.2025Se aprobă revizuirea PO 58 - Procedură operațională privind organizarea si desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare la Universitatea ”Aurel Vlaicu” din Arad
95/14.02.2025Se aprobă PO 64 - Procedură operațională privind organizarea si funcționarea comisiilor Erasmus pe facultate
94/14.02.2025Se aprobă revizuirea R 67 – Regulament de organizare și funcționare a Departamentului pentru asigurarea și îmbunătățirea calității
93/14.02.2025Se aprobă Raportul privind activitatea de audit public intern aferent anului 2024
92/05.02.2025Se aprobă ca ședința de Senat din data de 14 februarie 2025 să se desfășoare în sistem online
91/05.02.2025Se aprobă situațiile financiar contabile întocmite la data de 31.12.2024, execuția bugetului de venituri și cheltuieli întocmite conform OMF nr. 6688/2024, OMF 77/2024, OMF 3384/2022, Legii nr 82/1991
90/05.02.2025Se ia act de alegerea studentului Popa Andri Voicu Florin în calitate de membru în Consiliul Facultății de Teologie Ortodoxă ”Ilarion V. Felea”
89/05.02.2025Se aprobă revizuirea R 02 – Regulamentul de organizare și funcționare al Senatului Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
88/05.02.2025Se aprobă revizuirea M17 – Metodologia de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere la nivelul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad.
87/05.02.2025Se aprobă prelungirea cu 12 luni a Contractului Individual de Muncă al domnului asist.univ.drd. Alexandru Băltean, cadru didactic al Facultății de Educație Fizică și Sport
86/05.02.2025Se aprobă revizuirea PO 01 BA. Procedura operațională privind achizițiile publice
85/05.02.2025Se aprobă solicitarea doamnei prof.univ.dr.habil. Iancu A. Elena-Ana, de a desfășura activitate didactică de predare, în regim de plata cu ora, în semestrul al II-lea al anului universitar 2024-2025 la Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de Chimie, Biologie și Geografie
84/05.02.2025Se aprobă Calendarul alegerilor pentru locul vacant în Senatul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad din partea Facultății de Inginerie
Hotărârea Biroului Permanent al SenatuluiConținut
01/28.01.2025Se numește în funcția de președinte interimar al Senatului UAV, doamna conf.univ.dr. Adela-Ileana DRĂUCEAN
Hotărârea SenatuluiConținut
83/28.01.2025Se aprobă R 98 – Regulamentul de organizare și funcționare al Școlii ”Episcop Ioan Mețianu”
82/28.01.2025Se aprobă R 97 – Regulamentul de Organizare și Funcționare a Centrului Științific Studențesc din cadrul Facultății de Științe Exacte
81/28.01.2025Se aprobă R 87 – Regulament de organizare și funcționare a serviciului de pază și logistică din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
80/28.01.2025Se aprobă revizuire R 72 – Regulament intern al Școlii ”Episcop Ioan Mețianu”
79/28.01.2025Se aprobă R 65 – Regulamentul de admitere la studii a cetățenilor străini în ciclurile universitare și în învățământul postuniversitar pe locuri de studii cu plata taxelor de școlarizare în valută
78/28.01.2025Se aprobă revizuirea PO 51 – Procedură operațională de primire la studii a românilor de pretutindeni
77/28.01.2025Se aprobă revizuire PO 49 – Procedură operațională privind primirea la programul de studii an pregătitor de limba română a cetățenilor străini
76/28.01.2025Se aprobă revizuire PO 41- Procedură operațională de primire la studii a cetățenilor străini
75/28.01.2025Se aprobă PO 22 – Procedură operațională de aplicare pentru emiterea scrisorilor de acceptare la studii a românilor de pretutindeni în Universitatea ”Aurel Vlaicu” din Arad, pe locuri cu taxă în lei
74/28.01.2025Se aprobă revizuirea PO 09 – Procedură operațională de închiriere a spațiilor/ terenurilor temporar disponibile din proprietatea UAV
73/28.01.2025Se aprobă revizuirea PO 07 – Procedura operațională privind elaborarea lucrărilor de finalizare studii universitare de licență și master
72/28.01.2025Se aprobă PO 07 ȘEIM - Procedură operațională privind accesul părinților/tutorilor reprezentanților legali în incinta/curtea Școlii ”Episcop Ioan Mețianu”
71/28.01.2025Se aprobă PO 06 ȘEIM - Procedură operațională privind managementul burselor școlare la Școala ”Episcop Ioan Mețianu”
70/28.01.2025Se aprobă PO 05 SSA – Procedură operațională privind administrarea și gestionarea patrimoniului Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
69/28.01.2025Se aprobă PO 03 RUS – Procedură operațională privind acordarea creșterilor salariale
68/28.01.2025Se aprobă PO 02 SPL – Procedură operațională privind desfășurarea activității parcului auto
67/28.01.2025Se aprobă PO 01 SDI – Procedură operațională privind primirea și eliberarea materialelor de consum din magazia Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
66/28.01.2025Se aprobă PO 01 SCC – Procedură operațională privind repartizarea și cazarea studenților în căminele Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
65/28.01.2025Se aprobă revizuirea M13 – Metodologia de organizare și desfășurare a examenului de finalizare a anului pregătitor de limba română pentru cetățenii străini
64/28.01.2025Se aprobă M 21 – Metodologia privind condiţiile de şcolarizare a românilor de pretutindeni şi a cetăţenilor străini în cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad

63/28.01.2025

Se aprobă taxele de școlarizare și alte tipuri de taxe valabile începând cu anul universitar 2025-2026
62/28.01.2025Se aprobă revizuire R 68 - Regulament privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere în ciclurile de studii universitare de licență și masterat
61/28.01.2025Se aprobă calendarul admiterii pentru anul universitar 2025-2026
60/28.01.2025Se aprobă Raportul de activitate pe anul 2024 al Societății de Antreprenoriat Studențesc din cadrul universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
59/28.01.2025Se aprobă ca doamna Florescu Paola Lorena, președinte al Ligii Studenților Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad să aibă calitatea de membru în Biroul Permanent al Senatului Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad, în calitate de reprezentant al studenților
58/28.01.2025Se aprobă ca în perioada 17 – 21 februarie 2025 să se desfășoare examenele de finalizare a studiilor universitare de licență și disertație pentru promoția 2024 și promoțiile anterioare, la toate facultățile din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad, acolo unde există solicitări în acest sens
57/28.01.2025Se aprobă cererea de prelungire a contractului de muncă pe perioadă determinată de 1 an, de la data expirării prezentului contract, pentru doamna Gavrilă Tania Bogdana– asistent universitar doctorand la Facultatea de Inginerie
56/28.01.2025Se aprobă cererea de prelungire a contractului de muncă pe perioadă determinată de 1 an, de la data expirării prezentului contract, pentru domnul RAD Gavril – asistent universitar doctorand la Facultatea de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială
55/28.01.2025Se aprobă cererea de prelungire a contractului de muncă pe perioadă determinată de 1 an, de la data expirării prezentului contract, pentru domnul Antonio Marius Flavius LUPUȚI – asistent universitar doctorand la Facultatea de Științe Exacte
54/28.01.2025Se aprobă cererea de prelungire a contractului de muncă pe perioadă determinată de 1 an, de la data expirării prezentului contract, pentru domnul Alexuță Daniel – asistent universitar doctorand la Facultatea de Inginerie
53/28.01.2025Se aprobă modificarea Comisiei de burse la nivel de universitate prin înlocuirea studentei Kis-Kasza Lorena-Anca cu studenta Paola Florescu

Componența Comisiei de burse la nivel de universitate

52/28.01.2025Se aprobă componența comisiilor de finalizare a studiilor la Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic din cadrul universității ”Aurel Vlaicu” din Arad pentru anul universitar 2024-2025
51/28.01.2025Se aprobă componența comisiilor de finalizare a studiilor universitare de licență, și de master la Facultatea Științe Economice, sesiunile februarie, iulie și septembrie 2025
50/28.01.2025Se aprobă componența comisiilor pentru susținerea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și master la Facultatea de Inginerie Alimentară, Turism și Protecția Mediului, sesiunile iulie și septembrie 2025
49/28.01.2025Se aprobă componența comisiilor pentru susținerea examenelor de finalizare a studiilor de licență și master la Facultatea de Științe Umaniste și Sociale, sesiunea februarie 2025
48/28.01.2025Se aprobă calendarul examenelor și componența comisiilor pentru susținerea examenelor de finalizare a studiilor de licență și master la Facultatea de Design, sesiunea februarie 2025
47/28.01.2025Se aprobă componența comisiilor pentru susținerea examenelor de finalizare a studiilor de licență și master la Facultatea de Inginerie
46/28.01.2025Se aprobă componența comisiilor de admitere la studiile universitare de licență și de master la Facultatea de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială, pentru anul universitar 2025-2026
45/28.01.2025Se aprobă componența comisiilor de admitere la studiile universitare de licență și de master la Facultatea de Inginerie, pentru anul universitar 2025-2026
44/28.01.2025Se aprobă componența comisiilor de admitere la studiile universitare de licență și de master la Facultatea de Educație Fizică și Sport, pentru anul universitar 2025-2026
43/28.01.2025Se aprobă componența comisiilor de admitere la studiile universitare de licență și master la Facultatea de Inginerie Alimentară, Turism și Protecția Mediului, sesiunile iulie și septembrie 2025
42/28.01.2025Se aprobă componența comisiei de admitere, sesiunile iulie-septembrie 2025, la Facultatea de Științe Economice
41/28.01.2025Se aprobă componența comisiilor de înscriere și admitere la Departamentul Pentru Pregătirea Personalului Didactic, sesiunile iulie și septembrie 2025
40/28.01.2025Se aprobă ca, începând cu data de 1 februarie 2025 să înceapă o nouă serie a programului postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă Psihopedagogie specială și educație integrată în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, program
39/28.01.2025Se aprobă înaintarea documentației pentru înscrierea în RNCIS a programului de studii universitare de licență: Pedagogia învățământului primar, domeniul de licență: Științe ale Educației,
în cadrul Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială
38/28.01.2025Se aprobă înaintarea documentației pentru înscrierea în RNCIS a programului de studii universitare de licență: Educație timpurie,
domeniul de licență: Științe ale Educației, în cadrul Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială
37/28.01.2025Se aprobă înaintarea documentației pentru înscrierea în RNCIS a programului de studii universitare de master: Sisteme avansat în ingineria autovehiculelor, domeniul nou de master: Ingineria autovehiculelor, în cadrul Facultății de Inginerie
36/28.01.2025Se aprobă înființarea unui nou program de studii universitare de master: Sisteme avansate în ingineria autovehiculelor într-un nou domeniu de master Ingineria autovehiculelor în cadrul Facultății de Inginerie
35/28.01.2025Se aprobă înaintarea documentației pentru înscrierea în RNCIS a programului de studii universitare de licență: Echipamente pentru procese industriale, domeniul de licență: Inginerie mecanică,
învățământ dual, în cadrul Facultății de Inginerie
34/28.01.2025Se aprobă înființarea programului de studii universitare de licență: Echipamente pentru procese industriale în domeniul de licență Inginerie mecanică, învățământ dual, în cadrul Facultății de Inginerie
33/28.01.2025Se aprobă înaintarea documentației pentru înscrierea în RNCIS a programului de studii universitare de master: Ingineria și managementul logisticii, domeniul de master: Inginerie și management, în cadrul Facultății de Inginerie
32/28.01.2025Se aprobă înființarea programului de studii universitare de master: Ingineria și managementul logisticii în domeniul de master acreditat Inginerie și Management în cadrul Facultății de Inginerie
31/28.01.2025Se aprobă ca în anul universitar 2024-2025, studenții străini din state terțe, bursieri MAE și ME, beneficiari de burse suportate de la Bugetul de stat conform HG nr. 1653/2024 pentru studenți de la studii universitare de licență, master și doctorat.
30/28.01.2025Se aprobă Profilul de risc și limita de toleranță la risc la nivelul Universității „Aurel Vlaicu” din Arad
29/28.01.2025Se aprobă Registrul riscurilor la nivelul Universității „Aurel Vlaicu” din Arad actualizat decembrie 2024
28/28.01.2025Se aprobă Raportul privind desfășurarea procesului de gestionare a riscurilor pentru anul 2024 în cadrul Universității „Aurel Vlaicu” din Arad
27/28.01.2025Se aprobă componența comisiei de susținere a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și master la Facultatea de Științe Exacte, sesiunea februarie 2025
26/28.01.2025Se ia la cunoștință demisia domnului Sl.dr.ing. Gerőcs Attila din calitatea de președinte al Comisiei de etică, deontologie profesională și antiplagiat, de la Facultatea de Inginerie

Componența noii Comisii de etică, deontologie profesională și antiplagiat, de la Facultatea de Inginerie

25/28.01.2025Se aprobă componența comisiei de concurs pentru ocuparea postului de Asistent universitar pe perioadă determinată, de un semestru, poziția nr. 43 din Statul de funcțiuni al Departamentului de Pedagogie, Psihologie şi Asistenţă Socială, din cadrul Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență socială
24/28.01.2025Se aprobă componența comisiei de concurs pentru ocuparea postului de Asistent universitar pe perioadă determinată, poziția nr. 44 din Statul de funcțiuni al Departamentului de Pedagogie, Psihologie şi Asistenţă Socială, din cadrul Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență socială
23/28.01.2025Se aprobă componența Comisiei de concurs pentru ocuparea postului de asistent universitar pe perioadă determinată, de un semestru, poziția 24 din Statul de funcții al Departamentului de Educație fizică și performanță sportivă
22/28.01.2025Se aprobă componența comisiei de concurs pentru ocuparea postului nr. 26 asistent universitar pe perioadă determinată, de un semestru, din Statul de funcții al Departamentului de Educație fizică și performanță sportivă
21/28.01.2025Se aprobă componența comisiei de concurs pentru ocuparea postului nr. 21 - asistent pe perioadă determinată de 1 semestru din Statul de funcțiuni al Departamentului de Educație fizică și performanță sportivă din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
20/28.01.2025Se aprobă componența comisiei de organizare a colocviului de admitere la gradul didactic I, la Departamentul pentru pregătirea personalului didactic din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
19/28.01.2025Se aprobă componența comisiilor de susținere a colocviului de admitere la gradul didactic I, la Departamentul pentru pregătirea personalului didactic din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
18/28.01.2025

Se aprobă rezultatul alegerilor studenților pentru ocuparea locurilor vacante în structurile de conducere ale Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad, respectiv Consiliile Facultăților și Senat

17/28.01.2025Se aprobă calendarul alegerilor studenților pentru ocuparea locurilor vacante în structurile de conducere ale Facultății de Teologie Ortodoxă ”Ilarion V. Felea” din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad
16/28.01.2025Se aprobă ca Serviciul intern de prevenire şi protecţie și situații de urgență să se organizeze în subordinea directă a angajatorului (rectorului) ca o structură distinctă.

Se aprobă actualizarea Organigramei Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad

15/28.01.2025Se aprobă Cererea pentru deschidere de credite bugetare pentru luna ianuarie 2025
14/28.01.2025Se aprobă Bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2024, reactualizat
13/28.01.2025Se aprobă Proiectul de buget de venituri și cheltuieli pentru venituri proprii pe anul 2025 și a estimărilor pe perioada 2026-2028
12/28.01.2025Se aprobă Bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2024 reactualizat
11/28.01.2025Se aprobă Bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2024, reactualizat
10/28.01.2025Se aprobă Strategia de internaționalizare a Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad pentru mandatul 2024-2029
09/28.01.2025Se aprobă Raportul comisiei de evaluare internă privind înființarea unui nou program de studii universitare de master: Consultanță Fiscală, Credit și Investiții din cadrul Facultății de Științe Economice în domeniul de master acreditat Finanțe
08/28.01.2025Se aprobă solicitare absolvent al Universității ”Spiru Haret” din București – Facultatea de Management Brașov, programul de studii - Management, promoția 2011 (absolvent fără licență), de a susține examenul de finalizare a studiilor de licență la Universitatea ”Aurel Vlaicu” din Arad, Facultatea de Științe Economice, programul de studii Management
07/28.01.2025Se aprobă solicitare absolvent al Universității de Vest ”Vasile Goldiș” din Arad, promoția 2022, de a susține examenul de disertație la Universitatea ”Aurel Vlaicu” din Arad, programul de master Comunicare Managerială și Resurse Umane, în sesiunea februarie 2025
06/28.01.2025Se aprobă solicitare absolvent al Universității de Vest ”Vasile Goldiș” din Arad, promoția 2022, de a susține examenul de disertație la Universitatea ”Aurel Vlaicu” din Arad, programul de master Comunicare Managerială și Resurse Umane, în sesiunea februarie 2025
05/28.01.2025Se aprobă Raportul comisiei asupra tezei de abilitare a doamnei conf.univ.dr. Csorba Luiela Magdalena, domeniul Management, titlul tezei de abilitare” Strategii manageriale în societatea contemporană”
04/28.01.2025Se aprobă încheierea unui Acord de principiu între Universitatea ”Aurel Vlaicu” din Arad și Universitatea ”1 decembrie 1918” din Alba Iulia pentru susținerea examenului de finalizare a studiilor universitare de licență pentru studenții promoțiilor 2023-2024 și 2024-2025, de la specializarea Kinetoterapie și motricitate specială
03/28.01.2025Se aprobă Componența comisiei de abilitare a doamnei conf.univ.dr. Trifan Vanina Adoriana, Domeniul Management, titlul tezei de abilitare: “Integrarea provocărilor societății contemporane la nivel individual și în managementul organizațional
02/28.01.2025Se ia act de numirea de către Biroul Permanent al Senatului a doamnei conf.univ.dr. Adela-Drăucean în funcția de președinte interimar al Senatului UAV
01/28.01.2025Se ia la cunoștință demisia domnului prof.univ.dr.ing. Alexandru Popa din calitatea de membru al Senatului și din funcția de Președinte al Senatului UAV