Punctul de Contact Unic electronic
- Home
- Universitate
- Interes public
- Punctul de Contact Unic electronic
Punctul de Contact Unic electronic
Agenția pentru Agenda Digitală a Romaniei (AADR), prin portalul eDirect, oferă posibilitatea obținerii de autorizații / avize / calificări / certificări, prin intermediul mijloacelor electronice, fără a fi nevoie de deplasare la ghișeele instituțiilor care furnizează astfel de documente.
Prin Punctul de Contact Unic electronic (PCUe), la care este conectată administrația publică centrală și alte autorități competente, se pot îndeplini, de la distanță, prin mijloace electronice, cu ușurință, următoare proceduri și formalități:
- ansamblul procedurilor și formalităților necesare pentru accesul la activitățile de servicii ale acestora, în special la declarațiile, notificările sau cererile necesare pentru obținerea autorizării, inclusiv cererile de înscriere într-un registru;
- orice cereri de autorizare necesare pentru exercitarea activităților de servicii.
De ce să utilizăm PCUe?
- Elimină mersul la ghișeu
- Diminuează durata de obținere a avizelor/autorizațiilor / calificărilor / certificărilor
- Asigură transparența în soluționarea dosarului
Pentru a putea utiliza PCUe este necesar să vă autentificați prin una din următoarele variante:
- ghiseul.ro – folosiți userul și parola pentru aplicația www.ghiseul.ro dacă sunteți deja utilizatori ai acestui portal
Pentru autentificare, persoanele care au cont pe www.ghiseul.ro se pot loga pe http://edirect.e-guvernare.ro cu acesta, fără a mai fi nevoie să-și creeze un cont nou.
- eDirect – este necesar sa creați un cont nou- https://edirect.e-guvernare.ro
Persoanele interesate care nu dețin cont pe www.ghiseul.ro trebuie să parcurgă următoarele etape:
- Se accesează platforma http://edirect.e-guvernare.ro
- Crearea contului - se merge la secțiunea CONT NOU - Cont persoana fizică/juridică - Se completează rubricile din secțiune cu datele personale, după aceea se alege un nume de utilizator și o parolă. Confirmarea creării contului se primește pe adresa de e-mail indicata de către solicitant. Se accesează link-ul primit în email-ul de confirmare, contul fiind astfel creat.
- Certificat digital calificat valid
Pentru mai multe detalii, accesați portalul PCUe (https://edirect.e-guvernare.ro/SitePages/landingpage.aspx) secțiunea “Ghid de utilizare - cetățeni și persoane juridice”.
Servicii accesibile prin mijloace electronice
- Transmiterea dosarului online în orice moment
- Verificarea stadiului dosarului
- Reducerea costurilor și timpului necesar în obținerea autorizațiilor/avizelor / calificărilor / certificărilor.
Procedurile la care Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad oferă acces prin PCUe sunt:
Pentru obținerea documentelor electronice solicitate prin PCUe este necesar să fiți îndreptățit să solicitați aceste documente.
Administrator UAV pentru platforma PCUe: Mihaela Popa (email: daic@uav.ro)
- Prezentare
- Conducere
- Organizare
- Interes public
-
Strategii, Planuri strategice, Rapoarte
- Strategii/Planuri strategice
- Planuri operaționale
- Rapoarte anuale privind starea universitatii
- Rapoarte de evaluare internă privind calitatea educației
- Rapoarte privind activitatea de audit public intern
- Rapoarte Comisie de etică
- Rapoarte și strategii privind activitatea de cercetare științifică
- Rapoarte și strategii privind activitatea Școlii Doctorale Interdisciplinare
- Alte rapoarte
- Strategii, Planuri, Rapoarte ale Școlii "Episcop Ioan Mețianu" din Arad
- Rapoarte Centru de Consiliere și Orientare în Carieră
-
Legislatie
- Admitere
- Doctor Honoris Causa-
- Video